14 augusti,

o ännu en dag närmre skolstarten..
känns ändå helt okej, träffa ID07b igen, börja tvåan o snaaart studenten !:D

kvällen igår va ngt speciellt , helt galet !:D
såå kul, o sååå underbara männsikor !
pratade med jonas en stund på kvällen, vi bestämmde att vi skulle träffas vid 23.00 utanför Stadium,
Jocke,Fredrik o killen med randig tröja va också med ! ;)
Lina&Jag gick sedan med dom till Kafé Delux där vi hade en mkt trevlig kväll !
Jonas är en massa mys ..
kvällen slutade i linas säng vid halv 5 på morgonen, sjukt sega o trötta.
men ojj, en sån bra kväll! :)
tacck allt trevligt folk ! :')

idag blev det "sovmorgon" till 10.00, sen kom mamma o jennie o hämtade mig,
heeelt slut o trött, men jag hade tid hos tandläkaren, så ingen vila här inte.
staden också en stund, handlade väska o lite kollegieblock till skolan.
nu ska jag vila en stund, innan jag ska pallra mig iväg till bussen, o träningen !
;) ha en fortsatt fin dag !



Kommentarer
Postat av: korven

har han varit hos dig denna veckan?? har ju glömt att fråga ju!!

2008-08-14 @ 21:55:24
Postat av: Anonym

nej, för jag ska med på Lag-USM nu i helgen, o han kommer dit.

så vi tänkte att det är bättre att träffas när mn inte träffats på länge !:D <3

2008-08-15 @ 12:14:04
URL: http://johannaaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0