19 augusti,

det är svårt att sluta gråta, det är lätt att tappa tron,
det är svårt att acceptera, att man älskar fel person.

jag vet inte, men kanske att det stämmer..

dagen idag ser ut som följer.
OSOSOSOSOS - herrarnas höjdfinal (stefan holm)
                                herrarnas semifinal 400 (johan wissman)
sen massa annat också förståss, men dessa två är höjdpunkterna.

kanske pallrar mig iväg till träningen också, träffa folk o prata av mig lite .
men vet inte om jag orkar , jag vill också träna, inte bara kolla!
men förkyllningen vill inte ge med sig, o knät för jag inte träna på ännu!
men  snartsnartsnart får jag !:D:D:D
äre köttning.

imorgon börjar skolan, då börjar man komma in i rutnierna!
inte sitta vid datan till klockan 01.00 på nätterna, inte gå i pyamas till 16.00 ;p
det ska bli skönt, o kalas att träffa underbara klassen! :)
och vet ni vad, jag läängtar faktiskt , tvåan kommer bli fettnice, jag känner verkligen det :D
okej att det kanske komemr bli mkt i skolan, men det är bara att kämpa.

nu ska jag till tv.n ;)
ooooooooooos står på shemat !:D
♥love / johanna

Kommentarer
Postat av: Erika

Bli frisk Johanna!

Jag saknar dig <3

2008-08-19 @ 18:26:28
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0