27 augusti ,

dagen började somvanligt med att klockan väckte mig 06.03,
gick upp direkt denna gången för ovanlighetens skull :o
hejja mig (y) , va taggad inför skolan kanske?
naaej, vet inte riktigt, men pigg va jag iaf iiiinte.
bytte om, fixade, packade träningsväskan, åt, o begav mig till Carro & bussen
en bussresa som bestod utav musik o sovning! :)
skönt, sen började då skolan , först Idrottskunskap, redovisning om OS,
sen samhäll o sen matte, sen slut på dagen o hannah & jag begav oss till träningen
gött att vara igång md träningen igen efter 2 veckors vila/sjukdom/skadeproblem .
hemma igen vid 4 , åkte då in till stan md mammsen o lillsis, <3
handlade skor till jennie, o sen hem .
direkt i bubbelbadet o låg där en lååång stund med ansiktsmask o hårinpackning !;)
väldigt skönt, sen va jag på G igen !
hjälpte syster med matten, sen fassnade jag här ! :)
tänkte faktiskt sova rätt snart, jag är alldeles för trött på morrnarna !

jag behöver dig nu, så är det bara, <3
du har allt det där som alla önskar sig.

Puss&Gonatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0