7 augusti,

snart är det dags, fjärillarna är påväg, & jag äälskar det !
imorgonbitti, halv 8 ringer min klocka, då ska jag upp, o äta :)
sen går bussen vid 09.00 från Värendsvallen !
framme efter 6 h , då bir det nog att kolla på tävlingar ! :)
träffa alexander också förhoppningsvis !
o självklart alla andra underbara .
Louise o Jag kommer ha en kanonhelg tillsammans med alla underbara
friidrottsvänner . :')
& imorgon är det Isabellas födelsedag & på lördag Amandas&Carros ! :D
det firar vi med ett stooort GRATTIS till er alla tre !
Idag är det Emma Waldos dag, o jag hoppas du hade världens bästa dag emma,
det är du värd! <3
vi syns i helgen !

ha en fin helg allesammans, o alla som ska på Karl-Oskardagarna/RIM-FM i växjö !
ha två toppenkvällar o njut av allt underbart folk . :)

I´ll be back on Monday !
take care ! <3
spanienfeeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0