8-10 Augusti ,

I won't give up 
I won't break down
Sooner than it seems, life turns around
And I will be strong
Even if it all goes wrong .

åt skogen med helgens längdtävling ! :(
tråkigt att vara så negativ, men i helgen gick det verkligen skit !
sånt är livet, jag menar, fyyy så glad jag är för att jag fick åka! :D
jag ahr träffat så underbara människor
Olivia,Ellen,FridaS,Moyo,Anna,Martina,Alexander,Martin,Anna,Natta,Matilda,
Carro,Jonathan,Clara,Kajsa,Jennifer,Växjöfolket,Emma,Isabell,Maja,
Emelie,Adam,Hannes,Simon,Yongan,JohannaA,Johan.
jaa, alla ni är fantasiska ! <3
jag har turen att ha så underbara vänner som alltid stöttar .

lördagen åkte vi minibussen klockan 09.45 !
träffade alex en sväng o sa lycka till o pratade lite, sen sprang han,
ledde med 10meter typ hela vägen, men ramlade på dom sista
häckarna o jaa..missade finalen ! men oj så bra han sprang, o glad,
det va han med.
umgicks med han ett tag, innan han åkte vidare till Örebro !
&hela hans familj är helt kalas kan jag berätta för er !

& tack anna, lördagen va jobbig, o tårarna bara rann .
du är en underbar människa, o tack för att du fanns då!

söngen va det längdfinal, det gick rätt ut sagt åt skogen !;D HAHA!
rätt pinsamt, men vafan, sånt som händer !
med tåra i ögonen gick jag ut på länghoppsbanan för 3.e gången för att ladda !
hoppet gick sugit !
men tårarna kom inte för att det gick dåligt, nej för det va jag mest arg över.
jag gick snabbt iväg från längden, gick o duschade , o ringde Lina !
och DÅ blev jag glad kan jag säga ! :D
sen pratade jag med maya i omklädningsummet , o på Skol-SM tar vi revanch ! :)
detsamma gäller Elin, nu är det köttning på skol-sm ! :D<3

tack alla för en underbar helg, jag har skrattat o skrattat o skrattat ! :D<3 




Kommentarer
Postat av: Annaaa :)

du gär mig glad :D!

2008-08-11 @ 13:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0