storfiskaren i helsingborg !^^

javisst kallas jennie så nu för tiden !;)
iochmed att hon fick dom två största fiskarna på båten o därmed vann 420kr
så har hon blivit storfiskaren 4ggr i olika tävlingar:o
tjeeeena liksom!^^ haha
jaja, jag är glad för hennes skull, som iaf fick en fisk!
tillskillnad från mig som inte fick en enda på 4h :o
men jag va glad ändå,
jag menar, vad är bättre än att vara ute med en stor båt,
i solsken o klarblå himmel, med underbar släkt o lite vänner!?
fast än att dagen började vid halv 5 på morgonen o vi va morgontrötta till tuuuuusen,
så höll vi ändå humöret uppe, o skrattade bort de trötta minerna !
Pappa,Jennie,Jag,Adam & Johan åkte i vår bil,
medans farfar o chrille åkte chrilles bil! :)
efter fisketuren tog vi en tripp till vårt kära grannland Danmark ! :)
Helsingborg-Helsingörfärjan åkte vi !
jennie,adam o jag låg på soldäcket o schtekte
medan pappa,johan,chrille o farfar handlar öl,vin o sprit !
ja fick också med mig liiiiiiite godis hem !^^ haha!
det är braaa !
en sjukt härlig dag med unerbaa människor, TACK , <3

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0