ännu ett steg närmare 2009 :D:D

dan före dopparedan:
 


lite försenade julbilder, från dagen innan julafton.
mer julkort kommer när jag fått dom från kusinen !



en fin dag, staden med Lina,Hannah,Tove,Malin&Jenny :)
hittade inte särkillt mkt kan jag ju inte påstå, men mkt folk va det.
Klockan 4 var det time for Hannah att färga håret brunt !:D:D:D
jag träffade Anton,Andreas&Joel på stan, gick med dom en sväng.
mötte sedan upp syster&Amanda, och vi satt o väntade på hannah
i 2h ;o en röd-brun färg blev det, och fy va fint de vart !:D

nu kom jag precis hem från ett litet kalas för roger som blev 41 idag, grattis :)
mysig kväll med god mat och god tårta :') små söta barn och underbara vänner !
lilla Lova kan ju vara världens gulligaste ;o
isfotboll och BUZZ hanns också med, och buzz va min grej kan jag lova !:D:D
vann hela tiden ;o weeeeei !^^
nu ska jag sova för imorgon blir det arbets-ekg och lungröntgen på sjukan klockan 10 :)

sköt om er,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0