en bild säger mer än tusen ord

åh, jag ahr nyss kollat igenom alla Spanienbilder från i våras :)
och fy så mkt minnen det finns från varje bild !:D:D
våren 2008 va ngt av det bästa i mitt liv :)

en toppendag !:D skolan som började med en pjäs av Shakespeare ;p
våran grupp gjorde bra ifrån sig, och klarade det galant !:D gött tjejer!
marikas grupp va nog den roligaste iaf, ingen visste ngt, haha :p
mkt skratt på engelskan idag alltså!:D träningslära,matte och tyska sedan :)
jag tog bussen hem kavrt i 4, i väntan på att erik skulle hoppa på bussen satt jag
på min ipod på hög musik, och log :) men nejnej, erik kom aldrig ;o
så det blev mest depp på bussen hem :p haha !

GRATTIS SEBASTIAN SOM FYLLER 18 ÅR IDAG !:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0