hem ljuva hem

hemma i gemla igen, en underbar kväll med Sara,Carro och Jocke. :')
film : She the man, och maaassa prat och skratt.
ni är så himla fina, och jag har saknat er <3

åsedadagen har varit bra, släkten är väl inte världens roligaste.
men Matilda,Jennie och Jag, träffade Marcus,Joel och Andreas istället.
kollade lite film hos Jocke, och pratade en hel del.
jag behöver inte ens säga vad jag tycker om er.

bilresan hem va hemskt, tårar..
"vafan har jag gjort"..
lite mc-donalds satt inte fel kan jag lova :)

kvällen med sara,carro och jocke räddade verkligen,
filmen och promenixen, lekte på dagiset, skrattade och ah, ni är bäst vänner,<3

Kommentarer
Postat av: Carro

ska du säga johanna!

du är hur bra som helst :)

& det finns ingen som kan säga nått annat! <3

2008-12-28 @ 00:43:53
URL: http://carolineglaans.blogg.se/
Postat av: Sara

det är du som är så himla fin, du är guld värd !

Jag finns alltid om jag behövs ! <3

2008-12-28 @ 10:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0