ich will über Schweden sprechen..

imorgon är det muntligen test inför nationella proven i tyska steg 4 :)
det känns helt okej, men ngt som inte känns okej, är att jag kanske får
prata med den där tyskakadidaten, hon som inte tycker om mig ;p haha
det värsta är att man ska prata själv med läraren, jag kommer få panik ;p

dagen idag har iallafall varit greeeat :)
började med den roligaste idrotten på hela min gymnasietid !:D
Fotboll & Innebandy i helsal, med tjejerna från ID07 :D
sjukt roligt, och bra spel :) mycket hejjande och hejjaramsor fån andra laget
bjöds det också på! en härlig sammanhållning har vi trottsallt :)
sen blev det hål i ungefär 2 h, den tillbringades med ngr från klassen,
vi pratade, skrattade och kollade på en toppenbra lunchkonsert !:D
samhäll vätade, och somvanligt bjöd den timman på mkt skratt!
Katrin kan ju vara världens bästa lärare ;o
träning klockan 2 , längdhopp, för första gången sen 12 september !
och OJ vad bra det gick !:D:D vi blev också filmade, och kunde därmed se
vilka fel/rätt man gjorde ;D gööött !
caroline höögard kan ju också vara en toppentjej :')
buss hem, och nu sitter jag fast i pluggandet, ! engelska,svenskauppsats,
träningsdagbok, idrottskunskap, svenskabok.. ja gud vet allt ! men det känns bra :)
SNART JULLOV :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0