Måndag

ännu en underbar dag :) skolan vart helt jättebra idag !
sovmorgon till 11, en väldigt skön sådan, sova behövs alltid !:D
samhällen va lika kul somvanligt, Katrin, oj, herregud.. man kan ju inte
annat än skratta :p erik&thaung ville visst inte annat än kittla mig idag..
men aja, det kan väl vara roligt det med, magmusklerna behövs alltid
tränas !^^ ledarskap & utvecklingssamtal blev det sen :) det ser mkt bra ut :D
idrotten var kul !!:D volleyboll&basket blev det för min del, sen pallade inte andningen mer!
jag duschade, sen träffade jag på Patrik, och slapp därmed gå ensam till stationen!
busss till träningen med erik, alltid lika roligt :) den killen är fantastisk!
sprint-träning och rehab , och maaassa skratt med louise, somalltid !
den tjejen behövs ! massa snack och skratt med Ingela,Johan,Maarkus&Falkenbergarn
efter träningen, ingela KAN ju vara den bästa tränaren :)
Träffade Nikki & Julia en stund också, massa snack om allt möjligt faktiskt :) fina tjejer !<3
övningskörde sedan hem , och även det gick perfekt !:D

GE DIG ! bara ge dig !
Lina Stensson, jag älskar dig, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0