tester & julbak

Bänkpress,Benböj och Frivändningar, PERSPERSPERS !:D:D:D(y)
holy jesus, jag är glaaad !:D godkänd på rörligheten också, men det kanske inte
var ngn nyhet, :) sen kom den där klumpen imagen: hur ska 3000m egentligen gå?
vågar jag? kan jag? hur kommer andningen gå?
alla dom frågorna som bara får mig att gråta. jag satte mig själv och peppade
med hög musik, för att inte höra mina egna tankar!
jag hade bestämmt mig, jag skulle klara det ! och vet ni?
JAG GJORDE DET !:D:D iiigen ! men.. när man känner att man inte
är trött i benen när man kommer i mål, då känns det faktiskt förjävligt..
jag sprang 5 varv utav att få knappt ngn luft alls, men.. jag hade bestämmt mig :)
jag ville, såå. allt går, bara man vill !:D:D
ingen topptid, verkligen inte :) men när man hör alla säga: Fy va duktig du är!
du är en sån kämpe! tänk om alla ville lika mkt.
blir man glad kan jag lova :) & underbara människor, även idag, om inte mer !

klockan halv 6 bar det iväg med Johan&Robin till Citygross, och efter lite felkörningar
och omvägar kom vi tillslut fram till Fagrabäckskolan, där vi skulle ha Julbak alla
växjöfriidrottare :) och oj, vilken mysig stund, skratt gånger 10000, och pepparkakor
i massor :) julmusik, lussekatter, 5-minuterskola, ingelas alla snoppar och gud vet allt !
en underbar kväll hade vi i alla fall tillsammans :) det borde göras om !
Ni får mig att må bra :')

klockan är mycket, time for bed !:) klockan 8 imorgon är det Lucia i Domkyrkan :)
hur mysigt låter inte det? :) jag älskar det iallafall !
HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0