this really sucks.

tillbringade 3 timmar av min dag på sjukhuset ..
allt från EKG till blodprov. och från skratt till tårar i tusentals,
började med att jag mätte och vägde mej, sen blåste i en maskin
och tog massa medeciner, sen EKG och lungtester..
det blev sedan en evig väntan som bestod utav snack med doktorn..
dom kollade ryggen och jag testade en maskin som visst skulle hjälpa för ngt.
men ah, det ända jag fick reda på va : Jag har inte astma !
NEJMEN HEJJA LIKSOM !;o oj,  ni har inte sagt det typ tuuusen ggr..
men fy vilken underbar läkarstudent som va med :) åh..
och tanterna med blodprovet va ju heeelt underbara !!:D:D
haha, och tack mamma för att du är världens bästa !
vi åt sedan på coretto, innan jag åkte til träningen o kollade lite.

och jag får iinte glömma mina inköp från idag !;D
mamma o jag va på stan, jag köpte en nyårsklänning, en stickad kofta
och 2 par stövlar !:D en trevlig dag med lillamamma!

nu ska jag sova, för efter 8 rör med blod som försvann från mig,
blir man rätt trött i bollen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0