världsungdomsspelen 2008.

en helt perfekt helg enligt mig.

fredag-söndag i en stad jag verkligen älskar , på en plats jag verkligen älskar.
GÖTEBORG & ULLEVI !
Klockan kvart i 6 på fredagen va det tagga som gällde , tog en banan, satt mig helt själv & lyssnade på superhög musik !
va glad & laddad efter att ha trffat massa bra friidrottare.
Längden började vid kvart i 7 , första hoppet - sjuuukt långt .
Andra hoppet, 4.93, nöjd men kan mer !
Tredje hoppet, ännu längre än första, meeen övertramp med litelite !!
Missade finalen med EN cm, men gaalet glad & sprallig !:D

Fredagkvällen tillbringades i Lerum , för Pizza & skräckfilm! :)
Lördagen började bra, Liseberg med Sebbe,Erik,Lollo,Erika :)
GASTEN , och massa spel !:D
sen till ullevi, för att träffa mer underbart folk! :)
Kvällen tillbringades sedan på Lseberg igen !
Med Adam,Erika,Johanna,Kim,Emelie,Hannes,Erik,Ellinor,Lollo,Frida,Frida,Martin & Patricia!
en helt gaalen kväll, Balder,Spinrock,Kanonen och massa spel igen !
& skratt hanns också med !
Klockan 00.00 åkte vi spårvagnen till Centralstation, och hann precis med tåget till Lerum.
och efter lite virrning där, kom vi tillslut fram til hotellet !
SÖNDAGEN ! ååh ! bästa dagen !
började halv 7 med frukost ! :)
Lollo & Jag åkte sedan med elin,ellinor och ingela till Ullevi!
Vi vilade en stund, seen dags för häcken ! :)
Elin, Carro & Lisa sprang !
Se träffade jag Alexander, DET gjorde mig superglad, fyy vad jag har saknat dig !
& alltid är det samma sak, glada spralliga alex, som är sjukt snäll & negativ!!^^ haha
Han sprang sedan häcken, kom till final, och sprang som en gud !:D
åååh, va glad jag va !:D
han ledde fram till mittenhäckarna, där han ramlade , men va ända superglad, han LEDDE & kunde vunnit !
fatta känslan ! :)
umgicks sedan med han en stund, till han skulle åka hem !:'(
sen mådde jag dåligt, frös och va supertrött.
la mig o sov på läktaren !

Bussen hem gick vid halv 8 , sad face på mig!
Bästa helgen  med underbara vänner och sjukt mkt skratt, kan det bli bättre, NEJ!
FRIIDROTTARE ! <3
jag va helt nere i 3h typ.
bara satt och deppade !
jag träffar sara & alex typ 2 ggr per år, och dom dagarna är dom bästa i mitt liv !
Öresund näsa, sen Världsungdomsspelen näsa år :( <33
NI ÄR BÄST !
Erik & Jag deppade tsms !
Jag är så glad för din skull erik, hon verkar GREAT ! :)
synd bara att karlskrona är långt, men det löser sig, allt funkar, bara man vill! :)




massa KÄRLEK på denna helgen <3Alexander & Jag !  förra Världsungdomsspelen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0