08-11-05

ibland får man lov att vara tråk o dryg..
sån va jag idag, inte det vanliga jag.
vet faktiskt inte varför.
men sånt som löser sig :)
träningen idag gick åt pipsvängen totalt.
efter bara ngr hoppövningar kunde jag inte
andas alls, tur då att jag hade frida,erik o pontus
som körde bålstyrka :) va med dom.
sen blev det lite gymnastik.
klarade rondat/flickis på oranga mattan också!
dååååå blev jag haaaapppy !:D
stannade kvar på träningen med frida 1.5h
pratade o bara umgicks, du är maassa bra!<3
har precis varit på en promenix o luftat tankarna !
o köpt lite gosaker i macken också!^^
två sura små clementiner(LOVEIT), två melontuggumin
& en sur rulle ;) gööötmoos!
om tio minuter börjar Bonde Söker Fru ;)
det kan man ju bara inte missa :)

http://www.youtube.com/watch?v=shQ9hLKPSU0&feature=related

Kommentarer
Postat av: Frida

oh my dear! :) hoppas det inte gjorde så mkt att träningen gick åt pipsvängen! vi fick ju umgås desto mer iallafall vilket ja tyckte va lysande bra :D Pusss på re !

2008-11-05 @ 20:09:51
URL: http://fridahultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0