08-11-26

ett stormsteg mot helgen, som jag ser fram emot :)
åker till åseda på lördag, skönt att komma iväg från allt..
dagarna bara rinner iväg känns det som, allt går så fort.
jag vill inte, jag vill stoppa tiden, o ha tid med att tänka..
för det ahr jag inte ! men skolan är iallafall ett stort plus
just nu, alla människor är überhärliga !:D:D
brottarfys idag på morgonen, en riktigt rolig träning
faktiskt, med ID07s tjejer !:))
matte och samhäll, sen träning, rehab med hannah
och erika, blev mest flams, men bra träning ändå!
promenix och prat med hannah sedan, utan den tjejen
hade jag varit NADA ! tack hannis ! <3
kvällen kommer tillbringas i bilen, övningskörning
väntar, ska hämta mormor, skönt att ha henne här !:)
då får man sig mååånga skratt jag kan lova !
love it !! sen blir det nog sova, ...

till "alla" er som läser ; VAR DIG SJÄLV !! & lyssna på vad du själv känner.
jag har lärt mig det nu, och vet man inte vem man är själv, så blir
allt bara fel, ! tänk på det :)
byebye äppelpaj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0