allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort.

jag måste bara tipsa om låten, Melissa Horn - Sen en tid tillbaka !
allt stämmer in så sjukt bra, och hennes röst är mer än härlig !:)

nuuuuuuu är allt i full gång btw !^^
mamma ringde läkaren idag, så nästa vecka blir det för mig att
testa den nya uppfinningen läkarna har köttat ihop.
en maskin som ger medecin och tar ekg och prover heela tiden.
sen blir det blodprov, EKG, arbets-ekg, tester & ngn apparat, fattade nada !
allt känns bra ;o nu är det bara att hålla tummarna, annars blir det Lund
om 2 månader ! mamma, jag älskar dig, <3
imorgon blir det att träffa PK igen, med Plingan, få övningar och fixa ryggen !
oj, tack för att sånna bra männikor finns :')

träningen idag va sjuuuukt jobbig, men fy så kul !!:D:D:D
jogg/sping runt sjön, sen backintervaller 12 stycken.
och självklart också brottarfysen, som är veckans höjdpunkt !
och som idag va sjukt mkt jobbigare än dom andra gångerna !;D
träningensverk imorgon? maaaybe ;p
men aah, själv är man ledigt imorgon från skolan, så det är luuugna kameler!
duschen väntar, BYE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0