matteprov o stress-

min dag i princip...
skola, kom med träningskläder..
men nej, för sen va ingen idrott,
fick stressa till tegnersalen..
genomgång med hasse och dagge !
en superhärlig film också, mycket givande.
massa skratt också :)
sen blev det matteprov, detta är det lättaste
provet vi kommer ha,och det kändes kanon
men man vet ju aldrig hur poängen blir .
lättnad efter provet, mat oså!
samhäll sen, och sen masssssa stress
till bussen, fick springa hela vägen.
ingen mat innan träningen, för det hann vi inte.
hoppstyrka med cai o figgarna blev det.
mycket roligt,!:D:D:D
lite rörlighet med erik blev det sen..
bussen hem gick kvart i 4, :)
DÅ kunde man slappna av, dagen var klar..
nu väntade bara vila och slappning hemma !
mat och dusch. göööööttt (:
kvällen kommer tillbringas i sängen, med datorn och
plugga engelska, morrondagen kommer
innerhålla rundvisning och prat med 9.or som kommer
o hälsar på :) Lina,Hannah&Jag ska hålla i bergundaeleverna!
hoppas bara på att lina kommer imorgon
och att hon mår bättre nu :) <3

mest för att jag tycker att jag är så snygg i sånthär hår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0