min helg

måste bara berätta om min  helg, för den var toppen :)
åsdea som ni redan vet, men att det kan finns så himla bra killar
på en o samma liten plats ! Marcus,Andreas,Robin,Viktor,Sebbe,
Jocke,Dardan&Joel ! fy vilken kul helg jag ah haft med er !;o
fredag- unkan.
lördag-bara umgås :)
massa prat och skratt, det mår jag bra av !
& marcus kan ju vara världens bästa kille ;o
du har allt det där, och jag är så glad att jag lärde
känna dig, för sen dess har allt varit bra :)
du är bäst kompis, <3
killarna, tillsammans med matilda vinkade sedan av mig
o jennie när vi tog bussen hem :)
TACK FÖR EN TOPPENHELG !
kvällen tillbringades sendan med jonatan , film oså :)

puss & kram skumbanan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0