Nordeá Friidrottsutbildning.

oj en sån bra helg den blev ändå!;o
vi har haft en toppenhelg, med mycket skratt och nya vänner!
lördagen va det mest diskussioner och lekar.
på kvällen blev det kvällaktivitet oså. :)
begav oss sedan nermot staden .
Ellinor,Johanna,Jag,Cissi,Emelie,Maalin & Frida.
träffade elin o carro på vägen :)
vi gick hem till johan o skåne en stund, sen köpte vi 1kg godis på
hemmakväll, träffade Daniel&Mattias och dom följde sedan med
mig och frida hem till hotellet. vi hade en toppenkväll på rummet.
massa skratt, prat och strunt till klockan rann iväg och blev
04.00, då slängde vi hem dom :p
3 timmars sömn kanske inte är så bra, men skitsamma,
uppe med tuppen klockan 7 (not), heeelt döda ;o
frukosten va god iaf ^^ det ända man hörde vid matbordet va :
- jag ahr inte sovit ngt inatt, det va ett sånt himla liv.
whoups, inte vi ;o :s
en bra söndag, massa prat med nya superhärliga folk :)
ojojoj, nu höll jag på att glömma våra underbara ledare, sjuuuukt roligt folk !
verkligen superbra :)
tack för en toppenhelg allihopa <3

Kommentarer
Postat av: Anna Nilson med 1 s

haha ni verkar ha haft en rolig helg!



och jag hittade en jättekul grej på din blogg!

om man håller musen på JOHANNAAADOLFSSON blir den grön och tar man bort den blir den lila:) mkt roande i npgon minut eller så ;)

2008-11-16 @ 19:31:58
Postat av: Johanna , till anna !

jaa, topenhelg :)

hahah, anna du är knas !;D

men rätt smart också!^^

hoppas du mår bra !

2008-11-16 @ 19:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0