She moves in her own way

allt är sjukt drygt, och i mitt huvud snurrar allt bara runt.
vill sova, men orkar inte ;p haha.
en helmysig kväll med sara,tobbe och carro.
pratade ut , och allt var allmänt mysigt :)
maassa skratt hanns också med !
jag behöver tove.. <3
jag behöver ngn som inte vet allting just nu,
någon som jag bara kan prata om annat med.
och tove vet ingenting längre, känns det som...
morgondagen kommer tillbringas i TV ;)
haha, smålandsnytt klockan halv 7, checka vettja !
ingen träning då på morgonen då alltså.
sprinten känns ändå inte lockande nu när andnngen cpar.
jag får ha kul med hannah, som inte heller ska träna :)

nu kallar sängen, o jag borde sova tidigt :)
behöver ett långt martin-snack just nu,
kankse det ända som behövs?
godnatt !♥


Kommentarer
Postat av: Tove

Du jag behöver dig! Det e inte bra att bo här borta, det e liiite för långt hemifrån, för långt bort från Dig och alla andra underbara vänner <3 Idag ska jag ringa till dig! Det ska bli najs kan jag lova! Puss på dig vännen min!

2008-11-24 @ 12:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0