the man who can´t be moved.

till att börja med, gillar jag den låten väääldigt starkt !
så är det bara .
vädret i växjö idag har inte varit en hit, men ärligt talat
har jag verkligen inte tänkt på det alls, jag har faktiskt
tyckt det va skönt ;o efter träningen va jag bara varm
& stressad, så det va skönt att få blött hår och kyla ner
sig lite, sen påväg till simhallen va det massa blåst
som jag, hannah, linn & anna hade kul med :)
simhallen va sjukt kul idag, livräddning på tid (hejja
mig och linn ) (y) sen blev det spel i vatten, med boll.
mycket kul, men det slutade ju som det gjorde.
nog om det, det va en mycket bra dag i simhallen med ID07 !
bussresa hem, sen övningskörning, som gick helt sjukt bra,
idag igen ;o carro åkte med, sen blev det promenix med henne.
du är fantastisk tjejen, <3
en lugn kväll blir det, ska snart sova faktiskt :') gööött!
sovmorgon imorgon, love it.

lite sommarkänsla, !
sol, bad och öland hade inte suttit fel nu ;o
HAIDO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0