TORSDAG

en bra torsdag, trotts allt.
naturkunskap på morgonen, mina & linns
kunskaper är oslagbara ;o gick sjukt bra o labba !:)
Hannah & Jag begav oss til aulan, där vi skulle
hämta våra bergundaelever..
sen blev det att ta hand om dom till klockan 11.
vi berättade om programmet och besvarade fråga
o visade runt, tillslut åt Hannah&Jag med Jennie,Amanda
& Carl :) svenska, och film blev det sen.
somnade till minst 5 ggr. dryyyyyyg film.
tyska på kungsmad sen, ingen bra lektion för min del.
gjorde mest bort mig om jag ska vara ärlig.
inte bra, inte bra ;p
men mycket skratt blev dt iaf, erik,johanna&linn! the best!;)
kolla på träningen blev det sen, masssssa skratt vill jag lova !
WÖÖÖÖÖSSSE !^^
sjukgymnasten klockan halv 6. ryggen låst
och dom vet inte vad dom ska göra,.. TACK !
snart sovdags.
hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0