torsdagskväll.

en toppendag idag, Lina&Hannah gör mina dagar till ngt extra. :')
träningen va lite depp i början, kände verkligen inte för ngt.
men på uppvärmningen , fotboll, släppte allt !:D jag skrattade
ikapp med alla andra, häcken gick också frukansvärt bra,
det ända jag behövde va nog beröm, och INGELA !
hon gör alla svåra dagar lätta, en sån bra tränare önskar
jag att alla skulle få ha :) <3
långhäck sedan, oj va bra det kändes, klarade 3 på rad..
1 minuts vila, 400m , med 4 häckar på slutet.:D:D
efter det 4.e tog det stopp, andningen ville inte.
men jag körde sista ändå, med lite mer vila bara !;D
träffades sedan underbara anna&carro, ni är fina tjejer, <3
va på gymet en stund efter träningen, pratade med folk,
och kollade på killar&tjejer från lettland, men dom va iiinte
lätta kan jag lova ;) biffar är bara förnamnet.. ;o
ett gott skratt fick vi oss, men vi fick sedan reda på att
en av dom vann os-guld i peking i somras !;p
haha :D mycket skratt hanns med !:)

HUGS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0