20080902

   
jag har blivit en riktig temänniska :)
fyyy så gott det är.
och det mysigaste som finns är att sätta sig, i rummet
med massa kuddar,täcken och filtar, sätta på en mysig film
&kolla ut från ballkongen.. höstvädret är underbart &
färgerna är sjukt fina :)
sen ta fram sitt African Rooibos-te o bara njuta !:D
love it , !
en mysig dag, skolan, sen hem och checka lite.
äta och så, sen bussen in till tipshallen.
åh, mitt andra hem, jag känner verkligen att där hör jag hemma ;)
det blev Arerobics med anna :)
sjuuuukt jobbigt, men fy vad glad jag va.. helatiden med ett leende på läpparna .
:D:D:D och hela tiden tänkte jag : det är dethär jag älskar :)
hem med bussen, massa snack med hannah påväg dit.
träffade sara och carro på bussen också :)
hem, & där väntade mormor :)
alltid lik glad och positiv, och dom dr kommentrarena..
jaa, man ser ju vart jag ahr fåttallt ifrån ;d hahahah
ikväll har det varit en riktig mormor/mor&dotterkväll :)
idol,prat,mys och massa skratt, det älskar jag :')
imorgon är det skola igen, sen kommr släkten o firar mig,
såhär i förskott :) det blir kanske 20pers, folk som jag mår bra utav.
sovgott (': pusssssss

Kommentarer
Postat av: anna höög

asså är man deppig så går man in på denna bloggen o läser, du skriver så man blir glad!

2008-10-04 @ 15:57:14
URL: http://ainnis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0