20081007

GRATTTTTTIS MADDE !:) <3
nice dag, både skolan och på träningen !
sjukt jobbig träning bara , men det är bland det bästa som finns ;o
sprang örst runt sjön, och det kändes sjukt ;o
jag baa sprang o sprang, kändes inte som om det fanns ngr gränser..
men på slutet blev det jobbigt, andningen köttade lite !
men när jag kom in till simhallsreceptionen igen , skrek jag :
- JAG KLARADE ALLT, och det gick braaaa :D
sen blev det brottarträning , med ny tränare, simon :)
sjukt bra va han iaf, och kul grjejer fick vi också göra :)
men ooooj, som armarna,baksidorna,vaderna och magen brännde !
SÅNT gillar vi !:) i slutet blev det jobbigt, i sista övningen vann andingen över mig, och det gick inte alls.
men jag klarade ALLT, och vann av tjejerna på sista "tävlingen" ;)
nu ligger jag här hemma i sängen och bara slappar järnet.
ar ingen ork till ngt, allt värker, and I like it !^^
jag ska snart sova, tänkte sova länge inatt, det behöver jag !

JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE JUST NU !:D
nu är det bara att köra på ! med allt.. :)

pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0