höstlov.

ja, en sån toppenstart på lovet :)
började med att jag tog våran kära bil o
övningskörde till alevsta där tåget med Alex&Sara i, kom ;)
vi hade en sjukt bra kväll, prat,skratt,promenix,film,ännu mera skratt
och lite gitarr, slocknade sedan vid 4-tiden, helt slut.
uppe med tuppen dagen efter :)
ännu en kalasdag, alex åkte iofs hem.
men sara och jag har haft det kanon ända fram till tisdag
då hon lämnade växjö o tog tåget mot malmö och emma waldo:)
jag tränade och umgicks med sara, jocke och carro ett tag.
dagen idag har varit bra, träning, fotboll med lina, sen bastu.
imrogon bär det av till Ronneby Brunn med Lina&Pelle.göööööttt.
fredag innedär Ullared med Lina&Carro :D
sen ska jag umgås med Tove & Hannah !:D
ett toppenlov, eller vad säger ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0