& jag förstår inte ;o

kollade på bonde söker fru nyss :)
ååh, vilket mysigt program !:D
men sen i kom det ett prgram om krig
mellan irak o ngt land.
så frågar en reporter den ena krigaren:
-skulle du vilja fortsätta att kriga, o se andras liv gå i spillror?
-Jaaa
-varför?
-det är kul (?)
halllåå?:o vad är det för ställe vi bor på .. ?
jag fick typ en chock, vad r det liksom för nöje med att döda ngn.
tänk dens familj, hur hela deras liv förstörs, hur dom aaaldrig kan bli hela igen.
bara för att ngn tycker det är kul att gå runt o döda folk.
jag förstår inte nöjet ;o
alla människor är lika mycket värda, och ahr samma rätt till liv. 
nog pratat ,ni har nog fattat budskapet.
jag mådde bara så dåligt av det, så behövde skriva av mig !
ha en fin kväll, LOOVE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0