Shine your light, down on me.

tester idag igen, och dt fruuuukade loppet, 3000m.
jaa, ni hör ju bara ;o haha !
men jag va pepp inför det. fram tills jag hade lyft mina frivändningar.
då kommer ingela o säger : johanna, du ska inte springa 3000m
o jag säger : det ska jag visst.. o sen går !
& då säger vissa andra att : johanna du komemr ändå inte klara det
pga andningen..
-okej, jag kanske inte klarar det, men jag ska fantamig försöka, o jag kämpa tills
benen o andningen inte orkar mer..
och jag gjorde det.. I DID IT !
jag klarade hela loppet och det kändes helt craaaazy ;o :)
jag va så glad, även om jag inte kunde andas när jag kom i mål, så
sträckte jag upp armarna i luften och skrek.. JAG KLARADE DET, JAG KLARADE ALLT !
jag sa ju det....jag skulle klara det, och det gjorde jag.
färdigbabblat om ett meningslöst lopp, egentligen ;p
en halvtimma senare satt jag mig på atletikum, började må dåligt o sa det till emelie
som hämtade ingela, allt snurrade o svartnade. jag fick lägga mig ner,
och det va så många som brydde sig :)
tack till emelie&kim som satt med mig hela tiden, <3
Oh särskillt tack till amanda som va mitt ljus på träningen idag, hon gör mig glad !!

nu är jag hemma och ska snart sova, behöver vila !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0