tester,hockey o masssssa skratt

jaa, somsagt, idag va det tester ;)
första testerna va : flygande 30, spänst,5-steg,kulkast,
chins,dips,brutalbänk !;)
inget gick diret bra, men ärligt talat va jag inte ens tagggad ;o
imorgon är det gymet och 3000m ..
jag har redan en stor klump i magen som håller inne
det skol-läkaren sa.. det jag verkligen inte ville höra.
men jag ska fan visa att jag inte ger upp i första taget.
efter ett långt härligt prat med Amanda,Frida&Hanna, som
visade att amanda och jag varit emd om samma sak ;)
och frida visade sina rörelser och jag fick mig ett gott skratt.
ni är toppen, great, !:D
sen träffade jag carro, vi åt oså :) blev sedan lakers med Michaela&Julia :)
men också alla lakerskillar i klacke.. sjukt kul folk ;o
träffade självklart också lina :) DU ÄR BÄST!
andra perioden va mys kan jag säga, dom andra två va bara massa moooosning.
haha ;) alla bara köttade !
men en bra match med 3-0 till lakers ^^ GÖTTT !
& NU ÄR DET BOKAT !!!
Alexander&Sara kommer till mig på lördagen när höstlovet börjar.
och det kommer bli sååååååhär bäst !!:D
Pusssssssssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: Liselotte

vad är lakers?:D & söt bild på dig!<3

2008-10-21 @ 16:37:57
URL: http://lisehultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0