080919

your the only one I´ve waited for,
there´s no one els I wanted more.

så fin låt :)
dagen idag har varit störtnice .
skol mellan halv 10 o 12, sen hem med bussen med Hannah&Jocke.
hannah o jag promenerade hem tilll mig, o pratade,skrattade o flamsade!
sen åkte jag in till stan för att träfa linsen ^^
efter massa skratt, utskämmningar, poliser & cykelturer kom vi hem till lina.
fixade lite med utklädning, gick en sväng o såå!:)
nu är det bestämmt vad vi ska vara, eller iaf jag !^^
lina är liite efter, men snart är hennes också klart!
imogon blir det att funka på v-vallen med hannahpanna .
sen släktfest för sonja , träffa massa underbar släkt !:)
SÖÖÖÖÖNDAAAAAG !!TAAAAGGGGGGA FÖR KLASSFEST ID07 !!:D
det kommer bli sjuuuuukt kul, jag känner det i lilltån, o kan det inte bli bättre !:D

min helg kommer bli sjukt niiice !:)
plus att vi är lediga på måndag också, det kan knappt bli bättre ^^

ha en fin fredagskväll (:
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0