080924

would you take my hand,
would you run away with me?



Vilaaktivitet med friidrottarna idag !^^
det blev bugg fö hela slanten, rätt svårt.
men fyy som jag har skrattat!
gubbar , tanter o sen vi då  ;)
det härmed vilaaktivitet är en mycket bra grej enligt mig!
man får liksom annat att se fram emot , även om vi inte
vet vad det är ,förrrens när vi kommer dit!!;)
en tröttsam dag annars, har bestått utav huvudverk o massa hjärngympa.
men klassen är great o jag gillar den verkligen

nu när jag kom hem, har jag bara tänkt en massa.
det är så himlans skönt att bara lägga sig i sängen
med hög musik i öronen, o bara tänka, släppa fram allt.
prova det. !!


Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That's what friends are for

ääääälska låten (:
så himlans fint !


Kommentarer
Postat av: Tove

Vilken najs blogg du har :) saknar dig<333

2008-09-24 @ 21:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0