15 September 2008.

the perfect man..
även om det finns väldigt få utav dom, så har jag ändå kollat på den filmen idag !
och HAN är verkligen en perfect man.
tänk om det fanns någon kille som han i filmen.. fast i verkligheten.
har storgråtit mig igenom delar av filmen, för jag tycker Adam är så fin mot Holly !:)
sen låg jag o mös under mitt duntäcke med choklad o te .
pluggade också engelska o träningslära!
knarka halstabletter,alvedon o nässpray har jag också hunnit med.
gick förresten hem från skolan efter en lektion, mådde piss, o va sjukt trött.
nu ska jag bege mig till TV.n igen, o kolla Bridget Jones dagbok!
ta hand om er

bilderna är fräna & gamla, vivet!;)
men det spelar väl ingen roll
jag älskar lina ! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0