20080929

& dagarna bara rullar på, o snaaart är det 4 oktober !:)
myyyy birthday , och friiidrottsferrrrree :D:D
ka-kalas :)


dagen idag har bestått utav skola mellan 11-12,
Nordeá för ID-kortbeställning o sen sjukgymnasten !
nya skor har också unnits med att köpa :)
Sjukgymnasten.. aah. inte det roligaste jag varit med om kanske.
men aja, ryggen är på rätt plats nu iaf.
Lena - Johanna, det här va iiiinte roligt :o
Jag - va? vad är det som har hänt?
Lena - hela ryggen har låst sig o beckenet helt snätt... jag ringer håkan
Då kom min räddare för dagen !:D håååkan !
han fixade allt o det är jag tacksam för :)
men fy va ont det gjorde, jag bara grät.. haha ;p
nu är det bra, (y) greeeeat :p
sen blev det hem o laga mat , sen övningsköra lite med pappa&jennie.
hem sedan för att göra lite kvällsmat :
-African Rooibos-te,K-special med yoggie och knäckemacka :)
nu är det IDOL !
pusssssssssssssssss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0