3 September 2008, !

en dag som inte precis har varit på min sida.inte heller igår !
men sånna dagar kommer o går :)
med mkt tårar o sänkt självförtroende gick jag hem igår
efter en misslyckad träning, som slutade med att jag
bara grät, o hade kramp i magen efter massa andningsproblem ..
men efter behövligt prat med Alexander igår till halv 12, så mådde jag bättre. 
nu är det på topp igen, efter en stunds tänkande uppe på Skärvaberget innan ikväll! :)
lyssna på musik, sjunga, o springa lite! :)
det gjorde susen, o snart ska jag till min äääälskade sjukgymnast igen !:)
springa med Maria på Fredag, det tycker jag om, då mår jag bra! (y)
träffade också Carro en stund ikväll, vi gick en promenix o pratade av oss en massa!
bussresan hem för ett tag sen t.ex, en helt sjuuuuuk bussresa ,
som carro o jag fortfarande skrattar järnet åt ;)

skolan idag bestod utav Idrott & Samhäll !
ny lärare i samhällen, o fyyy så bra hon är (y)
det tycker jag väldigt mkt om, första bra läraren under min gymnasietid !^^
och sjuuukt kul va hon med :D:D:D
efter skolan begav oss Hannah,Sofia, Erik o Jag till träningen!
för mig blev det luugnt jogg, som slutade efter ett varv runt fotbollsplanen, med andingsproblem.. :s
sen blev det rehab o nerjogg.
"Johanna, jag tycker så sjukt synd om dig..
Du är den enda som kan göra mig positiv till att springa, du utstrålar positvitet,
 plus att du är grym , dom där läkarna kan gå någonstans! "
Hannah, du fattar inte hur glad jag blev av dom orden, dom behövdes..
och efter det, kom viljan tillbaka :
- JAG SKA F*N-TA-MIG visa dom !
tack hannah. <3 du är den bästa i min värld, även om jag kanske inte alltid visar det på rätt sätt!

imorgon är det sovmorgon till halv 10, sen skola !:D
3 lektioner, sen jag jag hoppa längd på träningen !:D:D:D
taggad till max, !
ääälska känslan .
puss på att jag är glad :)

HEJSVEJS !
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0