Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp.

elden, med lars winnerbäck ! den låten är sjukt bra.

skolan idag va hemsk, jag fick skippa naturkunskapen, en sjuk
johanna vaknade vid 6 med feber och galen halsvärk, kände
att jag lika gärna kunde skippa naturen, för jag missar ändå inget.
min engelskan,HLR och tyskan va ett måste. engelska-seminariet
gick helt galet bra ;o även om min hals inte pallade att prata för
mkt, så fick vi mkt beröm :) sen HLR, tack gode gud för att erik
finns säger jag bara ! tyskanationella därefter gick sjukt bra ;o
men fy så mkt vi har nu ;o provet imorgon känns bra :) jag är taggad.

sjukan efter skolan... :'/ det hon kom fram till var : en förskjuten kota i
nacken, en ryggrad som är helt ihoptryckt, en bröstrygg som har
något fel i sig, ett högerben som är längre än det vänstra, ett bäcken-
ben som är snett, en nacke som är het spänd, axlar&skulderblad som
är spända och 2 symptom på en wiplachskada !! åt skogen rätt ut sagt.
men om jag är stark nog, så kan jag klara detta säger sjukgymnasten,
och jag ska fan ta mig visa er att jag kan !! nu blev det ett jävla massa
klag, men någongång måste man få skriva av sig, o denna "någongång"
va idag ;p nu är det plugg som gäller ! sköt om er, och ta vara på ert liv :)

Kommentarer
Postat av: joel

fan de va ju inte alls bra:(

men du kommer klara de det vet jag:)

2009-04-23 @ 20:16:10
Postat av: Anonym

Du är duktig så du klarar det, <3

2009-04-23 @ 20:44:14
Postat av: Anonym

shit, din kämparglöd imponerar mig verkligen!

take care<3

2009-04-23 @ 21:29:50
Postat av: Johanna

det är inspirerande att se någon utstå så mycket och ändå vara så glad och positiv.

du är så stark johanna,

jag vet att du kommer klara det!

stay strong min vän :) <3!

2009-04-23 @ 23:09:04
URL: http://johannay.blogg.se/
Postat av: Emelie

Man kan verkligen se upp till dig Johanna. Du är så stark och jag tror på dig. <3

2009-04-24 @ 12:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0