I can catch the moon when you're around.

min dag har varit bra, lite stressig dock, men sånt är livet :)
slutprov i träningslära, som kändes riktigt bra faktiskt !(y)
sen skynda iväg till sjukgymnasten, för att få bahandlingar
för nacke/rygg. Jag tog tjugor över 4-bussen, träffade Anna
och sen carro, som åkte hem med mig :) familjen och jag
åkte sedan till farfar för att äta god fika & tårta, samtidigt
som det blev en massa småbabbel, som alltid när det gäller
mina släktingar (y) like it ! fredag kommer bli jättemysig (:
nu har jag tillbringat min kväll med huvudet över en gryta
med kokande vatten och salt, och en handduk över huvvet,
nu ska jag bli frisk !!:D nu gäller det att sova en stund, nationella
i engelska imorgon, uppsats (: det gillas ! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0