ingenting är som det en gång var.

& jag antar att det är bra, på ett sätt..
förmiddagen med anton var bra :)
vi spelade lite basket, eller sköt bollen
i mål, o sen hälsade vi på andreas & därefter
sebbe, ! min buss gick vid 13.00, så det blev inte
så länge!  men det av en trevlig stund..
sjukgymnasten idag också, och det gick inte bra.
de har nu kommit på att det kan vara en wiplasch (stavning?)
-skada, & om i fall att, så får jag kasnke aldrig mer träna.
så min dag har inneburit tårar,tårar,tårar.. men
ngt positivt i allt detta, är att jag får ta av kragen imorgon..
sen får jag se. nu ska jag ut i solen, !:) puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, det får det inte vara, för du måste få träna !

2009-04-07 @ 21:15:25
Postat av: johanna

jo,

vem förresten?

2009-04-07 @ 23:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0