johanna&adam

en sån härlig dag :)
dagen började på sjukan vid 11.00, sen träffade
jag lina på stan, vi luchade med Spagetti&Köttfärssås
på Wanes Coffee. lite stadsvandring blev det sen,
innan lina åkte hem ! skötn att träffa lina igen, precis som
innan, detta har jag verkligen saknat! träffade sen marielle&johanna,
som jag gick med. fina tjejer!<3 stötte också på marcus & sebbe, :)
mycket mysigt ! jag åkte till träningen, för att träffa vänner.
Hannah,Louise&Jag hann med ett o ett annat skratt
det behövdes verkligen :) hannah&jag åkte buss hem med
carro&sara, sen promenixade jag hem med hannah,
den tjejen är uuuuunderbart<3
nu sitter jag här med min fina "lillebror" adam, pratar o har det
mysigt (: snart ska jag till simon, där martin,sara&carro är!
mycketbra mycket bra !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0