my own story

idag vaknade jag inte av solsken inte, utan av att mormor
snarkade.. klockan 06.45,åh, herregud va trött jag va !!
& när jag sedan vaknade igen vid halv 11, så va det
inte ens sol ute. jag antar att jag vänjde mig vid solen,
o har nog öven vaknat på fel sida idag ! en tjurig johanna
gick ner för trappan, ner till mormor & även mamma som kommit
till åseda idag. efter fruller gick jag upp igen, för jag kände
att jag behövde tagga ner ett par hekton ! ;p nu är jag på topp
igen, men inte vädret ! mulnigt o kallt. usch o fy o blä!
alla killar är o blåser löv med fotbollslaget! lite drygt faktiskt. 
men inte joel, så han får underhålla mig tills mackan kommer
hem, o förhoppningsvis vill gå en runda med mig.
nähe, nu ska jag klä om, o duscha ! sköt om er gott folk,
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0