påskharen

det är en vana för jennie&mig att gå ut för att leta påskägg
denna dagen :) påskharen (pappa), brukar göra kartor,
men iår var han inte så värst fantasifull, men vi hade
kul ändån :) så nu har vi smaskat på våra stora ägg, med
sjukt mkt godis i ! som påskprecent fick jag hela resan till
spanien, medans jennie fick resan med gymnastiken.
så jag är glad iaf ! maya & michelle har också varit här o letat
ägg som vi köpt till dom.  mycket mysigt med påsk om ni
frågar mig. nu ska mamma & jag snart in till staden,
ikväll blir det grillkväll med la familia, och mormor !:)
majskolvar, marchmellows, fläsk-careé och hasselbaks-
potatis (y) gyyyyttt ! pusss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0