Spanien, Alfaz Del Pi, Albir Garden..

HEEEEEEEEEEEEELT JÄVLA FUCKING GALET !!!
satan va kul vi har haft (: sol & bad i 28graders
värme (skuggan) , massa lekar, spel, prat, kort,
kvällsaktiviteter och feeester på kvällarna !
Jag säger bara : Benidorm, BAHAMAS ! fytusan
vilket galet uteställe ! :D:D åh, finns inte ord !
jag vill såklart tillbaka, men det är sjukt skönt att
vara hemma igen (: nu ska jag sova, eftersom att
vi festade till klockan 03.00 inatt, och fick sedan stiga
upp vid 06.15, så det blev itne mkt sömn !:) men det
är det värt ! skola imorgon, ska bli skönt att träffa alla!
bilder kommer efter hand ! underbara bilder vill jag lova !
PUSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0