weekend

ääntligen !! en efterlängtad helg som började galet bra :)
vi gick ner till växjösjön, några i klassen för att fira annas
18årsdag i solen med fika ! sen pratade vi i ungefär
3timmar om allt mellan himmel och jord :) jag gick sedan
till marielle&bea, o umgicks med dom en stund ! sjukt
härliga tjejer !(y) träffade sedan carro & martin lite, sedan
kom också anton en liten stund ! :) mycket bra ! vi åkte bussen
hem, och jag fick mej en stor chock när bästistove va på bussen ;o
masssa kramande och prat (y) oj vilken bra fredag :)
nu sitter jag hemma hos min fiscarro :D:D vi ska troligen hitta på
ngt kul snart, hoppas jag :) men det blir alltid kul med carro <3
massa bilder på facebook nu !:D pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0