9.58!!!!!!!!!!!!!!!!

assså det är helt sjukt! den killen kan inte vara från denna planet! han är helt otrolig ;o som den idrottsfamilj vi är, satt vi klistrade, nervösa framför tv.n halv 10 ! och när han gick imål, stod vi upp, skrek, skrattade, fann inga ord ! detta är galet :D:D fyyyy! va kul!

lika kul va det idag på JSM, när min vän martin sprang 110m häck, och kom 3.a(!!!) :D:D jag är inte förvånad egentligen, men oj va glad jag va för hans skull, jag bara hoppade, skrattade och det va nästan så att glädjetårar kom, för tro mig, denna killen är värd detta! SOM han har kämpat, och kämpat, skada efter skada :) han är underbar! en heldag med honom, och det kunde knappt bli bättre! skratt, prat och ännu mera skratt bestod våran dag av :) det är ju dock alltid hemskt att kramas hejdå, och veta att man bor 9h ifrån varann,, men jag vet att han alltid finns där, en sann vän i alla väder :) nästa gång vi ses blir på vasaloppet ;) pappa ska åka, och martin kommer dit! detta blir i mars nästa år.. men det finns telefon, det finns datorer, och det finns tåg, snart kanske jag sitter där, på ngt sistaminutentåg upp till falun, vem vet! :D 

jaja, nu är jag även anmäld till en gitarr kurs på 10 gånger, som startar 15september! hej mitt nya liv!  ! nu blir det film, sen sova :) imorgon blir det körlektion & teorilektion (y) KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du kommer bli stjärna på gitarr!

Sen du, så ska vi tunera ihop, du med gitarren och jag med rösten ;)

haha, drömma kan man alltid ;) <33

2009-08-16 @ 23:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0