back to reality

detta är sjukt
första dagen av trean är avklarad.
och studenten börjar närma sig!
studentfester, kläderna, avslutningsfoto...

vi började ju nyss 1.an, minns det som igår. Så himla nervös, satt längst fram i klassrummet med hannah och matilda! längst bak satt denna kille, stor som ett hus, såg läskig ut. Kände att jag skulle alltid vara rädd för denna kille.. Denna killen visade sig faktiskt vara en viss christoffer, som nu är en fin vän till mig! sjukt att det är det ända jag minns från klassen ;p

dagen var härlig, och faktiskt.. efterlängtad (: kände att jag behövde komma in i runtinerna igen :) nu är det nya tag som ska tas, nu ska vi kämpa hela vägen, och aldrig aldrig ge upp för att det går dåligt på ngt!

annevik 2007, 3-4oktober :) bästa födelsedagen, bästa klassen
& bästa åren! det sista kommer bli gaaaaaalet :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0