GLANS 18

Min fina kära vän caroline glans fyller idag SWEET 18! :D:D
hon är en utav mina bästa vänner, och hon är mer än guld värd!
hon finns alltid för alla, och hennes humor är sjuk! vi har alltid
så kul tillsammans och våra minnen slår allt! jag älskar denna
tjejen, väldigt väldigt mycket! Jag hoppas att du får världens
finaste dag carro :) jag vet att du är lycklig nu, du fick spendera
kvällen med fina vänner, din pojkvän, OCH du kom in lagligt
för första gången i ditt liv :D underbart! carro är underbar,
så är det bara ! varma kramar <3

Kommentarer
Postat av: carro

TACK JOHANNA!

jag älskar dig, och du är en helt underbar tjej som jag aldrig har en tråkig stund med. <3

som du säger är våra minnen helt oförglömliga och många mer minnen ska det bli!

Du fyller 18 snart och då ska det bli många dagar på krogen! haha <3

2009-08-10 @ 18:06:41
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0