life is a highway

en fin kväll, (: även om jag knappt har ngn röst, och även om jag hostar tills det gör ont.. så är det faktiskt sista dagarna av sommarlovet, och man måste njuta (: det gjorde jag tillsammas med fina vänner ikväll (: Sara,Jocke&Totte! Stötte även på tobbe,tom&viktor! promenix och massa prat. underbart.. nu ligger jag i min säng o har precis kollat film, tänkte snart sova (: men kände att jag ville skriva lite först! fick precis ett fint sms av oskar, och jag kan meddela att den killen gör mig glad. du är speciell! och sen älskar jag min mamma&pappa , dom är helt enkelt toppen <3

Kommentarer
Postat av: LOUISE

Tack så jättemycket fina Johanna :) <3

2009-08-18 @ 16:15:08
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0