home sweet home

borta bra, men hemma bäst!
ja, faktiskt så stämmer det uttrycket väldigt bra :) äntligen hemma, ! men gran canaria har varit något utöver det vanliga! sol, bad, utflykter, och att bara njuta av att allt var så fint! vi har haft otroligt roligt, skrattat mer än någonsin & bara njutit. love. grymt sköna människor har vi träffat och uteställerna & matställerna var grymma! nu är vi tillbaka i verkligheten och imorgon är det julafton. det är första julen jag är brun & fräknig istället för ofräsh och vit! ;) härligt. tusen tack till er som har gjort denna veckan oförglömlig!

& btw så älskar jag att det finns åäö nu :D
nu drar jennie & jag till åseda för att träffa fina vänner, & umgås med mormor (: firar även julen där & myser tillsammans med släkten. många bilder lär det bli eftersom att jennie & jag möttes utan en överraskning när vi kom fram till hotellet.. en systemkamera till henne & mig :D grymt! 1000 bilder är tagna borta i värmen, och de kommer upp ngr senare (: KRAMAR

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0