it´s friday, agian

en härlig fredag, bara luciafirande i kyrkan (: inga lektioner. grymt skönt. men lucian var helt otrolig, väldigt fint ! elinpelinplutt bor hos mig nu, och det är galet vill jag lova :D mycket skratt, mycket prat och mycket fjant :D like it. ID-julmyset blev riktigt lyckat faktiskt, dock spårade det ut lite på slutet, men that´s life :)
idag har jag tränat barnen, underbart, as usuall (: jag, elin & hannah bakade julgodis innan idag, så vi hade med oss och bjöd alla! mycket uppskattat, (y)
nu ligger jag i soffan med mamma och
jennie, kollar idol , äter chips och myser :') <3
elin är o träffar johan, kommer nog snart
hoppas vi på här hemma :D
ha det fint, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0