julklappsjakten 2009

att vara så otroligt lycklig som jag är just nu, är svårt! & jag har inte varit det på väldigt länge. Att må så bra utav att umgås och träna dessa 97.or, är galet och något jag aldrig kommer ångra att jag började göra. Dom får mig att må himla bra, de får mig att le! & att se alla mina barn ta medalj, är en känsla jag aldrig kommer glömma!
fredagen tillbringades framför idol, alla 97.orna och jag, var sedan ute o gick en sväng med tjejerna, träffade då på 3 killar, som var sjukt trevliga. Jag umgicks sedan med dom ett tag tills barnen blev sura. efter skratt gånger tusen tillsammans med rumskamraterna, somnade vi gott, klockan 02.00 ungefär!
06.30 ringde klockan dagen därpå, dag s för tävlingar, fina resultat, och personliga rekord så det bara smällde om det! galet. & jag tror jag var gladare än barnen vissa gånger ;) haha ! det blev pizza, tv och skratt, sen gick jag över till hotellet jämte, och umgicks med Thomas, Henke, Marcus & Lizette! kristianstadsfolket var i en klass för sig verkligen. 03.15 gick jag tillbaka till stugan, somnade gott med ett leende på läpparna! :) 4timmar med 4 galna människor :) kan knappt bli bättre.
05.30 gick vi upp på söndagen, och jag kan lova att jag var sjukt trött.. usch o fy, men my bad.. så bara att bita ihop, se glad ut :) fick uppleva ännu mera fina reultat, fina medaljer, pokaler & personliga rekord :) några tårar, av glädje för linn ! det personliga rekordet i längd var grymt verkligen.. åh (:
bussresan hem var så himla mysig :) sång, skratt, prat! av mina 97.or fick jag en överraskning..
"Johanna, du är en bästa tränaren vi någonsin haft, vi tycker så mycket om dig, och du kan alltid få oss att bli glada! Vi älskar att du tränar oss" .. :') sen fick jag en tröja där det stod ; Allra bästa, och massa godis :) ni kan lita på att jag grät av lycka :D oj, vilka underbara ungar!
och oj va mycket det blev nu :) men detta var min helg, den bästa sen skol-sm 2008 :D åh, vad jag älskar friidrott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0